22:10 Los weekendos

Och så var ytterligare en helg över och en ny vecka påbörjad, denna helg har verkligen gått SÅ fort! I fredags åkte jag in till city för att träffa Evve och hennes familj, SÅ kul var det verkligen!! Vi åt middag och så, så mysigt och kul, en liten del av hemma! Sen tog jag tåget tillbaks till Connecticut runt midnatt, och såklart när jag kommer av tåget, sätter mig i bilen och åker ut på motorvägen så är det vägarbete.... Det som normalt tar 10 min tog 45 min, så det var ju sådär lagom kul mitt i natten. Sen hade jag mitt nöthuvve såklart glömt att bädda min säng med mina sängkläder eftersom att dom var nytvättade, så det var bara att göra det kl 2 am... What a buzzkill liksom.
 
I lördags åt jag brunch på IHOP med Emelie, Josefine och Cassandra, hängde med Jackie, följde med min värdmamma till Bayley beach i Rowayton som var helt underbart verkligen! Det var nästan som att vara på västkusten hos morfar :) På kvällen åkte jag till Josefine i Redding, vi lagade mat och kollade på skräckfilm, haha så roligt är det ju!!
 
I söndags så kom jag hem på eftermiddagen, och det första som händer när jag kliver ur bilen är att Thomas, mitt 5-åriga värdbarn, står med en vattenslang och totalt dränker mig haha. Han fick sitt straff senare på eftermiddagen kan jag meddela :) Runt 5pm så hade mina värdföräldrar bjudit över Evve och hennes familj, så det var verkligen helgens höjdpunkt!! Vi hade det så kul, pratade om allt möjligt och så visade jag ju såklart lite om hur jag har det! Senare på kvällen åt jag middag med Tim, Claire och Nick, en ganske typisk söndag alltså :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0