22:21 Spring Break

Denna veckan så har barnen spring break, vilket betyder att jag har tre barn på heltid istället för ett, det är lite skillnad haha. Dock så är det roligt också eftersom att jag annars inte brukar spendera så mycket tid med dom allihopa tillsammans! Så idag tog jag med barnen till Stamford Nature Center, där har dom massa bonddjur, sköldpaddor, papegojor, ormar, chinchillor, o.s.v! Mycket kul, och knappt något folk så det var ju tumme upp!! Vi sprang runt där och kollade på alla djur, och sen avslutade vi såklart allt med lekparken!! Där lekte alla i typ en timma haha, så jag satt mest och kollade på, och njöt i solen! Vi kom, lagade lunch till barnen, och sen fortsatte vi leka utomhus. Härlig dag med härliga barn :) 
 
Papegojan kunde låta som en dörrklocka, katt och en hund. Det tycker jag vi ska lära Bella mammse och pappse! 
 
Caroline
2014-04-15 @ 10:07:28
URL: http://carolineinthestates.blogspot.com

Kul det låter :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0