23:00 Skitväder

Igår så ÖSREGNADE det verkligen hela dagen, så jag och barnen var på akvariet på förmiddagen, det tyckte dom var roligt! Sen åt vi lunch, Theo nappade och Charlotte och Thomas bråkade och tjaffsade konstant typ. Blev SÅ irriterad, HUR svårt kan det vara att bara ge fan i varandra om man inte kan/vill leka med varandra??? Runt fyra åkte vi till New Canaan för att gå på bio (även fast dom inte riktigt förtjänade det... Nästa gång ska jag inte boka och betala biljetter i förväg haha), vi såg Rio 2, mysig film även fast jag fick sitta och underhålla en tvååring i knät typ hela filmen haha. Efter denna dag med 10 timmars jobb, tre ungar, fläng hit och dit, så var jag SÅ trött, en stor eloge till alla föräldrar där ute som gör detta dag ut och dag in :) 
 
Idag så har det varit svinkallt, knappt 40 F, OCH så snöade det inatt, men det var inget som syntes när jag vaknade! Jobbade 9am-2pm, välbehövligt efter en heldag med vilddjuren igår hehe. Vi tog en tripp till Mead Park och träffade Kajsa och hennes två barn, allt var typ blött så efter typ 30 min åkte vi till biblioteket istället och lånade massa filmer inför bilresan. ÄLSKAR att det finns gratis filmer och serier att hyra på biblioteket, genialiskt! Ska typ säga upp Netflix hehe. Hur som, vi åt lunch och sen spelade vi Monopol och Candyland typ sjuttioelva gånger om, och seeeen slutade jag! Ikväll så har jag häng med Emelie och Cassandra hos Josefine :) 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0