10:53 Storm

Häromdagen var det storm i typ 30 minuter - alltså det regnade och blåste så mycket så jag vet inte vad. Hela vår tomt + uppfart var fylld med grenar och löv, helt sjukt!! När det hade lugnat ner sig lite så åkte jag iväg till Ridgefield för att äta middag med Emelie och Cassandra, på vägen dit så är två vägar avstängda och det ser typ hemskt ut överallt haha. Vi åt i alla fall på Mannen, så kul namn, pad Thai slank ner i min mage!! När jag sen åkte hem, så var klockan typ bara 9pn, sköööönt tyckte jag! Komma i säng tidigt och sådär, HA, tji på den Jenkan!! När jag åker hemr det flera vägar som är avstängda för att det ligger träd på vägarna, när jag kommer hem så är min lane avstängd och det är brandbilar där. Jag ba jaha, men jag går bara och pratar med dom och ber dom lyfta upp tejpen så jag kan köra under och in på min lane. Men nähedu, då är tydligen elledning on fire, vad nu det menas ... Så jag får snällt parkera bilen nån annanstans säger herr brandman, och så får jag gå igenom allas trädgårdar. Då kände jag lite att nu dör jag och blir uppäten av en coyote eller en skunk typ... Nä men jag parkerade så snällt och gick hem, detta tog mig 50 minuter extra... Så mycket för att komma hem i tid! 










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0