14:11 Naturdag

Thomas fyller år om någon vecka (reminder att jag måste köpa present!!), så han har fått pengar av sin morfar så första stoppet imorse var Toys R Us för att köpa lego!! Dock så fattar ju inte han riktigt att man kan ju inte köpa ALLT om man bara har $40... Han tyckte allt att jag kunde väl bara betala, man ba ehh hörredudu?! Nä så vi gick därifrån tomhänta för nu ska han göra sysslor och spara ihop så att han kan köpa det som han verkligen ville ha, så det var morgonens ekonomi lektion av Jennifer 👌 

Sen brummade vi till Stamford Nature Center, kollade på alla djuren - åsnor, lamor, getter, kor, kaniner och Gud vet vad.. Dom lekte på lekplatsen (ännu en gång, au pairens bästa vän...), nu är vi hemma igen - Theo sover så nu ska här lekas för fullt! 

Ikväll är det utomhuskonsert i Waveny Park i New Canaan, så det ska jag nog på! 






Förresten, kolla hur nära ankan är mig!!! Höll på att smälla av - inte direkt mitt favvodjur hehe .. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0