21:42 Söndag

Mötte upp Hanna och Alex runt 6:30pm för lite mat - igen. Har nog aldrig ätit såhär mycket ute på en helg haha, men ibland så får man ju helt enkelt unna sig :) Vi körde kinesiskt på Ching's Table, förra gången jag åt där så beställde jag fried rice med pineapple och shrimp, när jag har ätit några tuggor så ser jag att det ligger en död fluga där i... Inte så nice alltså, men kan säga att denna gången så var det mycket bättre. Tog Pad thai istället, utan några flugor! Sen blev det såklart lite efterrätt på Peachwave innan vi drog oss hemåt, och när jag kommer hem så har Tim såklart bakat en cherry pie, och här kommer man inte undan med att inte smaka, så det var ju bara att glatt äta kvällens andra dessert! Inte mig emot dock hehe .... Får springa lite extra länge på veckans löprundor! 
 
Måndag imorgon, så det blir väl playdate som vanligt med Emelie och Smittis, det är måndags tradition alltså. Vi möts alltid kl 10, låter barnen leka i några timmar medan vi snackar om helgen som vart, älskar våra måndagar alltså! Sen imorgon eftermiddag så ska jag köra Tim och Charlotte till flygplatsen, kommer fasen sitta och gråta i bilen alltså. Vill också åka till Paris...... Sen vankas det också au pair möte med min kära LCC som inte riktigt verkar tycka om oss svenskar..... Såååå vi får väl se om jag hinner hem till det he he.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0