21:56 Måndag

Ja igår så var det verkligen måndag i mitt huvud alltså... Började 8:30 och stressar som ett djur med att få iväg Thomas och Charlotte till deras olika camp, tjatar om att borstar tänder, äta frukost, ta på sig skor och sen tillslut in o bilen (detta måste jag förövrigt göra varje dag, tjata alltså). Vi var sena som vanligt, what else is new, så tänker att jag släpper av Thomas först, kommer rusandes in på parkeringen, flyger in i drop off zonen och tänker att vad lite folk det är, men vi är ju sena så oh well. Stannar, han gör sig redo att hoppa ur, och så kommer en lärare fram, kollar lite bekymrat på mig och säger - You know that camp was over last week, right? Jag gör såklart inget annat än att säga - Oh of course, no I knew that he he .. Samtidigt som jag väder till Thomas att ta på sig bältet igen haha. Så då var det bara att köra vidare till nästa camp med nästa unge, som tur var hade Charlotte sitt camp annars hade jag blivit orolig för mig själv haha. 

Medan hon var på camp så var vi andra i lekparken, har en sån förkärlek till playdates och lekparker, då kan man typ bara sitta ner och dricka sitt kaffe i lugn och ro - liiiivet!! Lunch och sen min nya standard som är att jag alltid somnar i 30 min för att få Theo att sova, så mysigt och så gosigt :) Var off vid två, skypade med mor o far, var ute och sprang, badade och åkte sen till Leigh och Pierre för att fira France's födelsedag. Sen vid åtta så körde jag Tim och Charlotte till Newark då dom lyckostarna skulle till Paris. Kom hem igen vid 11, och då började jag nästan gråta alltså - insåg att jag inte hade bäddat min säng med nya påslakan, och så trött som jag var så ... sket jag i det och sov utan haha. En gång i livet så att säga! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0