7:55 Sunday funday

I lördags träffade jag Josefine, Cassandra, Emelie och hennes kille Jesper som är här på besök. Vi hängde på mallet, shoppade liiiite för mycket, som alltid ha ha. I lördagskväll var jag med Josefine och Cassandra, vi köpte sushi och en massa annat gott och hängde i en park i flera timmar. Vi snackade om allt möjligt, det är så sjukt att vi bara har känt varandra i 6 månader!! Hur som, vi sitter där och snackar tills vi fick besök av en skunk!! Alltså har nog aldrig plockat ihop mina saker så fort ... 

Igår, söndag, var en riktig lazy sunday, men så jäkla skönt.var det!! Drack mitt kaffe vid poolen, skypade med Evelina, hon är i Hamptons nu i fyra veckor, så så är det perfekt att Skypa med varandra igen 👌 Badade en snabbis i poolen innan jag åkte till Stamford och träffade Max. Åt lunch och sen åkte vi till stranden i Greenwich, jag fick äran att heta Dylan där så vi skulle kunna komma in haha. Vi hängde där i flera timmar, man kan tillochmed se New Yorks skyline därifrån!! Sen vid 7 blev vi båda hungriga så då blev det lite mat igen, men denna gången på Dinosaur BBQ, pulled pork i mitt hjärta alltså!! 

Kom hem och så var hela släkten här, så det blev några glas vin vid brasan innan det var dags att inse att den här söndag var slut! En riktigt bra sådan i alla fall 👌 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0