12:54 Saturday








I torsdags så åkte jag på min tredje öroninflammation!! Man ba hallååå, orka... Så i helgen så bestämde jag mig för att ta det lite piano så att jag kan bli frisk snabbare. I fredags kväll jobbade jag - inte mig emot då jag typ däckade kl 9pm efter att jag hade lagt barnen. 

I lördags vaknade jag 6.30am, har nog gått och blivit pensionär här borta haha. Jag följde med hela familjen till Charlottes fotbollsmatch eftersom det var så fint väder samt att jag inte har sett henne spela innan. 

Sen åkte jag till parken och promenerade med vovvarna, men lite jobbigt för det var så mycket vatten överallt efter ösregnet vi hade i onsdags. Och Lily är som en big baby när det kommer till vattendrag, hon VÄGRAR hoppa över även fast hon kan. Så det slutade oftast med att jag fick lyfta henne över haha. Vi stannade till i hundparken så dom fick leka lite, men Moseley kunde inte sluta jucka på en annan hund, så jag skyndade mig där ifrån haha ...

Min relax dag fortsatte sen på Bayley Beach i Rowayton där jag satt och läste i typ två timmar. Så skönt och rofyllt, ännu en gång: pensionär haha.

Lördag kväll var jag med Evve och åt chips med OLW-dipp... Såå gott!! Och så såg vi på Bridesmaids och skrattade tills tårarna sprutade, som vanligt! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0