15:06 NYC Sunday







I söndags så vaknade jag och Evve till sol och blå himmel, så då bestämde vi oss för att ha en dag inne i City! Bara strosa runt lite o så. Vi kom in vid 12:30 och gick längs Fifth Avenue och kollade lite butiker, när vi kom till 53rd Street så kom vi på att vi ville ha lunch från Panera Bread på 40th Street, så då trallade vi tillbaka i det fina vädret! Vi åt lunch och så bestämde vi oss för att gå in i New York Library, eftersom att vi båda har följt SATC! Sagt och gjort, otroligt fint där inne! Sen köpte vi lite fika och satte oss i Bryant Park och njöt av solen i våra klänningar(!!!), innan vi tog tåget hem! 

Hemma så bestämde vi oss för att åka till Home Goods i Norwalk. Det är typ som en heminredningsaffär med massa roliga saker, till billiga priser såklart - som allt här i USA... Som vanligt så ville jag köpa allt jag såg och ha i min framtida lägenhet, men så kom ju verkligheten ikapp mig om 1) hur ska jag få hem allt till Svedala och 2) jag har liksom inte råd att köpa allt. Meeen, jag köpte i alla fall jääättefina påslakan från Kate Spade, som jag faktiskt kommer kunna ta med mig hem sen haha ... 

Sen åkte vi hem till mig, färgade Evves går och kollade på Grey's, och sen var denna helgen slut! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0